Nokti vs usne

Piše: Nicola Thornton

Otkako radim za Illamasquu, moja comfort zona nijansi make upa koje neki smatraju "čudnim" ili "hrabrim" se značajno proširila. Sigurne ružičaste i crvene koje sam godinama nosila su se povremeno počele zamjenjivati ljubičastim, narančastim ili tamnim berry nijansama, a o tome ni ne razmišljam dok netko drugi ne spomene tu temu.


Pokazala sam Apocalips, jedan od novijih Illamasquinih ruževa, prijateljici koja je veliki ljubitelj kozmetike i za koju smatram da bi joj taj ruž mogao savršeno stajati.

"Mislim da ovo ne bi mogla nositi, malo je preneobičan za mene", rekla mi je. U redu, pošteno, iako sam tada primjetila zamah ruke čije je nokte krasilo šarenilo boja, cirkoni i ukrasne zakovice!

Nisam se mogla ne zapitati - zašto ona misli da je u redu eksperimentirati sa bojama i dizajnom na noktima, a ne želi tu kreativnost pomaknuti i na lice?

Kad je arhetipski glamour look bio rođen davne 1930, na početku eksplozije Hollywooda, šminka se sastojala od usana i noktiju u istoj nijansi, obično crvene, ružičaste i povremeno koraljne. Taj se look zadržao i 80 godina poslije, još uvijek smatran klasikom.


Evoluirali smo do razine na kojoj možemo eksperimentirati sa noktima, svakodnevno noseći nijanse koje i dalje smatramo preodvažnima za usne. Sjećate se kada je crni lak 90-ih bio nošen u grunge i gothic krugovima? Danas je savršena crna manikura više nije nešto šokantno, štoviše, postigla je svoj vrhunac kao oličenje sofisticiranosti.

Illamasqua Scorn

Samo pogledajte današnji crveni tepih i vidjet ćete - usne su i dalje ostale klasične, a nokti počinju pokazivati svoj alter ego...





Zašto se i dalje bojimo boja na licu? Eksperimentirate li vi više sa noktima ili makeupom?

This entry was posted on subota, 16. lipnja 2012.. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Nokti vs usne”

  1. eksperimentiram jednako. nekako su mi draži drečaviji ruževi nego nokti. biram takve boje na licu jer se VIDE odmah, dok su nokti nekako uvijek u drugom planu. možda zato većina žena radije nosi preukrašene nokte. ako ću kupiti jarki ruž, onda želim da se vidi i da upada u oči. to je poanta jarkim boja koje volim :)

    OdgovoriIzbriši