Illamasqua uz blogerice u rijeckom Mulleru


Illamasqua, najznačajniji make up brand u posljednjih 20 godina, stigla je u ambijent Müller prodavaonica, te se nakon Zagreba predstavila i Rijeci

Zagreb, 12. prosinca 2012. – Nakon otvorenja ekskluzivnog mono brand storea u središtu Zagreba, brand koji slavi izražavanje vlastite osobnosti potičući sve da budu ono što zaista jesu, stigao je i u ambijent Müller poslovnica unutar trgovačkih  centara City Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka.


Jedinstvena Illamasqua predstavlja spoj naslijeđa stogodišnje tradicije s vodećim svjetskim kreativnim umovima koji je doveo do stvaranja ultimativne izvrsnosti kozmetičkog brenda. Ne praveći razliku između kozmetike za profesionalce i one koji to nisu, Illamasqua pruža svim potrošačima jedinstvenu vrhunsku i profesionalnu kvalitetu proizvoda jer ju oni svi i zaslužuju.

Da je Illamasqua šminka visoke kvalitete koja svoje klijente pompozno uvodi u visoko društvo, prepoznale su i riječke beauty blogerice koje je ovaj britanski brand prvi put okupio na jednom offline mjestu. Blogerice su tako imale priliku doznati više o najnovijim svjetskim make up trendovima od Ivane Bilandžije Billy, jedne od najutjecajnijih vizažistica u Hrvatskoj, ali i šire. Billy je make up artistica branda Illamasqua koja je prilikom edukativnog druženja s nezavisnim blogericama izjavila:

“Više sam nego sretna i zadovoljna što je Illamasqua od danas prisutna i u Rijeci. Illamasqua je profesionalni make up brand koji ne radi razliku između profesionalne i komercijalne uporabe, dapače želimo djevojke i žene upoznati s jakim pigmentima i koncentracijom proizvoda bilo da se radi o tekućim podlogama ili rumenilama, te ih educirati kako ih koristiti. Volimo raznolikost pa pozdravljamo svaki eksperiment bojama i teksturama. Sretni smo da imamo brand koji nam omogućava da se izražavamo bojama. Smatram da je Rijeka, kao i  Zagreb spremna za brand koji svakom od nas dopušta biti originalnim i drugačijim, te nas potiče da na taj način iskazujemo svu svoju osobnost.


Svoje zadovoljstvo susretom s Illamasqua brandom, ali i offline beauty druženjem nisu krile ni riječke beauty blogerice.

Stilueta:  „Edukativno, zanimljivo, zabavno i jako simpatično. Illamasqua je Rijeci baš trebala!“

Little Happy Heaven: “Zahvaljujući ovom događaju, mi riječke beauty blogerice smo zaista bile u prilici upoznati se. Vizažistice Billy i Mihaela su napravile odličan posao i podijelile s nama mnoštvo korisnih savjeta o nanošenju make-upa.”

Dolazak branda Illamasqua u Müller je zainteresirao i poznate osobe poput članica grupe ENI i manekenke Jelene Urukalo.

Ivona Maričić, ENI: “Preferiram make up koji sadrži puno pigmenta i boja poput intenzivnih crvenih i ružičastih nijansi, neovisno o trendovima. Illamasqua zaista pruža mogućnost da svakoga dana živimo u bojama. Također, pozdravljam sve beauty blogerice koje nam nesebično otkrivaju novosti iz svijeta make-upa. Drago mi je da su aktivne.”

Jelena Urukalo: ”Iako sam vizažistica, što malo ljudi zapravo zna, u dnevnim varijantama ne nanosim puno make-upa na lice. Doduše, ne mogu zamisliti život bez korektora. Od sada je u mojoj torbici onaj s potpisom Illamasqua. Također, jako sam sretna da sam u prilici vidjeti mlade riječke beauty blogerice s kakvom strasti pristupaju izražavanju sebe i svojih make up preferencija.”

O značaju ulaska branda na police Müllera više je rekla direktorica marketinga i Odnosa s javnošću Illamasquae Davorka Mrakovčić:

“Nakon otvarenja Illamasqua mono brand stora u centru Zagreba, te potom Illamasqua make-up škole s međunarodnim certifikatom, odlučili smo se na daljnji iskorak prema tržištu. U suradnji s jednim od vodećih lanaca drogerija – Müllerom, Illamasqua je od sada dostupna i svima unutar Müller poslovnica  u sklopu trgovačkih centara City Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka. Illamasqua je u godinu dana djelovanja na hrvatskom tržištu kreirala poseban i individualan pristup prema klijentima kroz profesionalne make-up artiste, koji ih savjetuju i educiraju te im na taj način pomažu da izaberu ono najbolje za njih. Taj pristup ćemo nastaviti njegovati i dalje. S obzirom na veliki interes klijenata i blogera, te njihovih učestalih upita o tajnama make up-a prema našim profesionalnim vizažisticima, organizirali smo u riječkom Mülleru susret i kreativnu edukaciju s našim vrhunskim make-up artisticama Ivanom Bilandžijom Billy i Mihaelom Dodić.
Iznimno smo ponosni na veliko priznanje i nagrade Cosmoplitan Awards 2012. koji su brandu Illamasqua dodijelili primat u dvije kategorije: za najbolje rumenilo i najbolji lak na tržištu.“

Alex Box, najutjecajnija make up artistica današnjice čiji su radovi sa Alexanderom McQqueenom i Karlom Lagerfeldom odjeknuli kao nešto novo, nadahnjujuće i provokativno, kao kreativna direktorica Illamasque stvorila je brand koji postao prvi izbor mnogih svjetskih zvijezda. U kult slijedbenika Illamasque ponosno se svrstavaju Sienna Miller, Lily Allen, Blaize, Adele, Vivienne Westwood, Pixie Geldof i Nicole Scherzinger. Njezin majstorski rad s bojama i teksturama oživljava kreativnost i maštu svojstvenu svima nama, inspirirajući sve da istražuju i istaknu svoj alter ego. 





Uz Illamasqua proizvode vidimo se na zagrebačkom Cvjetnom trgu, te u Müller centrima unutar trgovačkih centara City Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka.


This entry was posted on srijeda, 12. prosinca 2012.. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply