Illamasqua, najznačajniji make up brand u posljednjih 20 godina,
stigla je u ambijent Müller prodavaonica, te se nakon Zagreba predstavila i
Rijeci
Zagreb, 12.
prosinca 2012. – Nakon otvorenja ekskluzivnog mono brand storea u
središtu Zagreba, brand koji slavi izražavanje vlastite osobnosti potičući
sve da budu ono što zaista jesu, stigao je i u ambijent Müller poslovnica unutar trgovačkih centara City Centar One, City Centar East i
ZTC Rijeka.
Jedinstvena
Illamasqua predstavlja spoj naslijeđa stogodišnje tradicije s vodećim
svjetskim kreativnim umovima koji je doveo do stvaranja ultimativne
izvrsnosti kozmetičkog brenda. Ne praveći razliku između kozmetike za
profesionalce i one koji to nisu, Illamasqua pruža svim potrošačima
jedinstvenu vrhunsku i profesionalnu kvalitetu proizvoda jer ju oni svi i
zaslužuju.
Da je
Illamasqua šminka visoke kvalitete koja svoje klijente pompozno uvodi u
visoko društvo, prepoznale su i riječke beauty blogerice koje je ovaj
britanski brand prvi put okupio na jednom offline mjestu. Blogerice su tako
imale priliku doznati više o najnovijim svjetskim make up trendovima od Ivane Bilandžije Billy, jedne od
najutjecajnijih vizažistica u Hrvatskoj, ali i šire. Billy je make up
artistica branda Illamasqua koja je prilikom edukativnog druženja s
nezavisnim blogericama izjavila:
“Više
sam nego sretna i zadovoljna što je Illamasqua od danas prisutna i u Rijeci.
Illamasqua je profesionalni make up brand koji ne radi razliku između
profesionalne i komercijalne uporabe, dapače želimo djevojke i žene upoznati
s jakim pigmentima i koncentracijom proizvoda bilo da se radi o tekućim
podlogama ili rumenilama, te ih educirati kako ih koristiti. Volimo
raznolikost pa pozdravljamo svaki eksperiment bojama i teksturama. Sretni smo
da imamo brand koji nam omogućava da se izražavamo bojama. Smatram da je
Rijeka, kao i Zagreb spremna za brand koji svakom od nas dopušta biti
originalnim i drugačijim, te nas potiče da na taj način iskazujemo svu svoju
osobnost.”
Svoje
zadovoljstvo susretom s Illamasqua brandom, ali i offline beauty druženjem
nisu krile ni riječke beauty blogerice.
Little Happy Heaven: “Zahvaljujući ovom
događaju, mi riječke beauty blogerice smo zaista bile u prilici upoznati se.
Vizažistice Billy i Mihaela su napravile odličan posao i podijelile s nama
mnoštvo korisnih savjeta o nanošenju make-upa.”
Dolazak branda
Illamasqua u Müller je zainteresirao i poznate osobe poput članica grupe
ENI i manekenke Jelene Urukalo.
Ivona
Maričić, ENI: “Preferiram make up koji sadrži puno pigmenta i boja
poput intenzivnih crvenih i ružičastih nijansi, neovisno o trendovima.
Illamasqua zaista pruža mogućnost da svakoga dana živimo u bojama. Također,
pozdravljam sve beauty blogerice koje nam nesebično otkrivaju novosti iz
svijeta make-upa. Drago mi je da su aktivne.”
Jelena
Urukalo: ”Iako sam vizažistica, što malo ljudi zapravo zna, u
dnevnim varijantama ne nanosim puno make-upa na lice. Doduše, ne mogu
zamisliti život bez korektora. Od sada je u mojoj torbici onaj s potpisom Illamasqua.
Također, jako sam sretna da sam u prilici vidjeti mlade riječke beauty
blogerice s kakvom strasti pristupaju izražavanju sebe i svojih make up
preferencija.”
O značaju
ulaska branda na police Müllera više je rekla direktorica marketinga i Odnosa
s javnošću Illamasquae Davorka Mrakovčić:
“Nakon
otvarenja Illamasqua mono brand stora u centru Zagreba, te potom Illamasqua
make-up škole s međunarodnim certifikatom, odlučili smo se na daljnji iskorak
prema tržištu. U suradnji s jednim od vodećih lanaca drogerija – Müllerom,
Illamasqua je od sada dostupna i svima unutar Müller poslovnica u
sklopu trgovačkih centara City
Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka. Illamasqua je u godinu
dana djelovanja na hrvatskom tržištu kreirala poseban i individualan pristup
prema klijentima kroz profesionalne make-up artiste, koji ih savjetuju i
educiraju te im na taj način pomažu da izaberu ono najbolje za njih. Taj
pristup ćemo nastaviti njegovati i dalje. S obzirom na veliki interes klijenata i
blogera, te njihovih učestalih upita o tajnama make up-a prema našim
profesionalnim vizažisticima, organizirali smo u riječkom Mülleru susret i
kreativnu edukaciju s našim vrhunskim make-up artisticama Ivanom Bilandžijom
Billy i Mihaelom Dodić.
Iznimno smo ponosni na
veliko priznanje i nagrade
Cosmoplitan Awards 2012. koji su brandu Illamasqua dodijelili primat u dvije
kategorije: za najbolje rumenilo i najbolji lak na tržištu.“
Alex Box,
najutjecajnija make up artistica današnjice čiji su radovi sa Alexanderom
McQqueenom i Karlom Lagerfeldom odjeknuli kao nešto novo, nadahnjujuće i
provokativno, kao kreativna direktorica Illamasque stvorila je brand koji
postao prvi izbor mnogih svjetskih zvijezda. U kult slijedbenika Illamasque
ponosno se svrstavaju Sienna Miller, Lily Allen, Blaize, Adele, Vivienne
Westwood, Pixie Geldof i Nicole Scherzinger. Njezin majstorski rad s bojama i
teksturama oživljava kreativnost i maštu svojstvenu svima nama, inspirirajući
sve da istražuju i istaknu svoj alter ego.
Uz Illamasqua proizvode vidimo se na zagrebačkom Cvjetnom trgu, te u Müller centrima unutar trgovačkih centara City Centar One, City Centar East i ZTC Rijeka.
|
Illamasqua uz blogerice u rijeckom Mulleru
This entry was posted on srijeda, 12. prosinca 2012.. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.